۱۳۹۳ فروردین ۲۷, چهارشنبه

توهم این روحانی و آن‌ روحانی

یک روحانی ایرانی از گرایش دانشجویان اروپایی به ولایت فقیه می گوید و حسن روحانی نیز امروز در زاهدان گفت در ایران شایسته‌سالاری حاکم است و شهروند درجه دو نداریم!
عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان می‌گوید که گرایش دانشجویان اروپایی به مسئله ولایت فقیه در حال افزایش است.
به گزارش خبرگزاری فارس، نمازی، ظهر سه شنبه ۱۵ آوریل در جمع اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: «گرایش دانشجویان اروپایی به مسئله ولایت فقیه در حال افزایش است و تعداد زیادی از دانشجویان، پایان‌نامه‌های خود را به تحقیق درباره این موضوع اختصاص داده‌اند.»
حسن روحانی روز سه‌شنبه (۲۶ فروردین) در سخنانی در جمع گروهی از مردم زاهدان می‌گوید که در ایران نه تنها هیچ تفاوتی بین “پیروان مذاهب”، “اقوام” و “جنسیت”‌های مختلف وجود ندارد بلکه همه مردم از حقوق شهروندی برابری برخوردارند. وگفت که در کشور تنها “شایسته‌سالاری” حاکم است و هر که «شایسته‌تر» است، «مقامی بر‌تر و والا‌تر و مسوولیتی سنگین‌تر» دارد.
حسین باقرزاده می‌گوید: صرف نظر از ادعای دوم که قلب صریح واقعیت است این تمرین ریاضی را انجام دهید:
تمرین ریاضی: اولا ببینید که آیا قانون اساسی جمهوری اسلامی (و قوانین موضوعه آن) حقوقی مساوی برای گروه‌های زیر تعیین کرده است
۱ - بین روحانی شیعه و شیعه عادی
۲ - بین زن و مرد
۳ - بین شیعه و سنی
۴ بین مسلمان و نامسلمان
۵ - بین اهل کتاب و کسانی که اهل کتاب نیستند/بهاییان/بی‌دینان
۶ - بین ناهمجنس‌گرایان و همجنسگرایان
۷ - بین فارسی‌زبانان و کسانی که زبان مادری دیگری دارند
۸ - و احیانا گروه‌های دیگری از جامعه که می‌شناسید
و ثانیا با محاسبه این که گروه‌هایی از چند تبعیض مضاعف رنج می‌برند پیدا کنید که یک زن کرد بهایی همجنس‌گرا در نظام عدل جمهوری اسلامی شهروند درجه چند حساب می‌شود و نتیجه را به نشانی ایمیل آقای روحانی بفرستید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر