۱۳۹۳ فروردین ۲۹, جمعه

سامی مجروحان یورش وحشیانه به بند ۳۵۰ اوین که توسط عوامل اطلاعات سپاه، وزارت اطلاعات دولت "تدبیر و امید" و بیش از یکصدنفر از سربازان گارد سازمان زندانها صورت گرفت

- در تصویر: دیدار شبانهٔ حسن روحانی با دانشجویان دختر در جریان سفر اخیر وی به استان سیستان و بلوچستان! آن‌گونه که تصاویر نشان می‌دهند، دانشجویان از پشت "میله‌های داربست" موفق شدند برای دقایقی با "رییس جمهوری اسلامی" گفتگو کنند. لطفا از توهین به دانشجویان و مردمی که در یکی‌ از محروم‌ترین استان‌ها با روحانی دیدار کردند پرهیز کنید، حتی آن‌ دسته از کاربران فیسبوک که به اینترنت پر سرعت و بدون فیلتر دسترسی‌ دارند، هنوز در جریان حمله وحشیانه به زندانیان قرار نگرفتند و یا اطلاعات تکمیلی درست را دریافت ننمودند.
- سید محمود علوی وزیر اطلاعات دولت بنفش تحميلى نيست، گزينه روحانى است
- حسن روحانی رئيس دولت روحانى است و مسوول اجراى قانون اساسى و دفاع از حقوق شهروندان - او در تبلیغات انتخاباتی گفته بود : "من با بسیاری از سیاستمداران بزرگ دنیا درس حقوق خوانده ام. این درس به من آموخت چگونه از حقوق مردم دفاع کنم"
- حسن روحانی نماینده رهبر در شورای عالی امنیت ملی است و چنین حمله سازمان یافته‌ای بدون شک در عالی‌ترین نهاد‌های امنیتی مورد توافق قرار گرفته است. حسن روحانی، در ۱۴ آبانماه ۱۳۹۲ طی حکمی عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور، را به عنوان رئیس شورای امنیت کشور منصوب کرد.
شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران، شورایی است که به منظور تأمین منافع ملی و پاسداری از انقلاب ایران (۱۳۵۷) و تمامیت ارضی کشور و حاکمیت ملی به ریاست رییس جمهور ایران تشکیل می‌گردد. اعضای این شورا را مقامات عالی‌رتبه سیاسی، نظامی و اطلاعاتی ایران تشکیل می‌دهند. دبیر شورای عالی امنیت ملی با انتخاب مستقیم رئیس‌جمهور تعیین می‌شود و مسئولیت اداره دبیرخانه و نظارت بر اجرای صحیح تصمیمات و مصوبات شورا و امور اداری و اجرایی شورا را بر عهده دارد.
اسامی زندانیان مجروح:
امید بهروزی – پارگی عروق دست – انتقال به بیمارستان طالقانی
اسماعیل برزگری – شکستگی قفسه سینه. انتقال به بیمارستان طالقانی
اکبر امینی ارمکی- شکستگی سر
سروش ثابت – شکستگی سر
غلامرضا خسروی – خونریزی
کامیار ثابت صنعتی- حمله قلبی
اسدالله هادی- حمله قلبی و خونریزی
رضا اکبری منفرد – خونریزی
ابولقاسم فولادوند – خونریزی
یاشار دارالشفاء- تورم و کبودی
علیرضا رجایی – تورم و کبودی دست
عماد بهاور- تورم و کبودی دست
حسین رونقی ملکی – جراحت دست و سر
فرشید فتحی- در رفتگی انگشت پا
قربان بهزادیان نژاد- جراحت دست
سیمکو خلقتی- جراحت و خونریزی
بهنام ابراهیم زاده- خونریزی
پیشنهاد مهشید راستی‌ در مورد حمله به زندانیان سیاسی : زمان آن خدا بیامرز ـ خمینی را می گویم ـ یه دسته که ما بهشان فالانژ می گفتیم تو خیابون ها راه می رفتند و وقت و بی وقت هم ما را می نواختند ـ اینقد خوش می گذشت که نگو ، دوران طلایی امام راحل همین بود دیگه که عزیزان در حصر اینقدر در حسرتش آه می کشیدند ـ و می گفتند کسی که رای نداده حق نظر نداره . الان هم البته همین قانون بر قراره ، با این تفاوت که عزیزان فالانژ جایشان را با فعالان تمامی حقوق ها عوض کردند و من همچنان رای نمیدهم و نظراتم هم با چشم غره دوستان روبرو می شود ، یا اصولن نمی شود .
اما من همچنان یک پیشنهاد دارم ، به جای این که عکس پروفایلتان را سیاه کنید و آه بکشید و پس فردا عکسها را به جای خودش برگردانید و گفته ی ظریفانه ی آقای ظریف را تکرار کنید که :
Ha Ha Ha , thats life !
یک نامه مستقیم برای این جماعت پف ... بی همه چیز ـ رهبر و رئیس جمهور و دار و دسته را میگویم ـ بنویسید و به امضا برسانید و آنها را مسئول جان زندانیان سیاسی که نداریم معرفی کنید و از آنها پاسخ بخواهید . این نامه را به زبانهای دیگر ـ مثلن انگلیسی که رئیس جمهور و آقای ظریف هم می دانند چون شاید آنها زبان فارسی یادشان رفته ـ ترجمه و به امنستی و دیگر مطبوعات و مقامات بین المللی هم ارسال کنید.
آخه واقعا کار دیگری بجز ناله ی شبگیر و سیاه کردن عکس پروفایل از دستمان بر نمی آید؟ یعنی واقعن فقط احمدی نژاد را میتوانستیم مسئول جان زندانی بدانیم ؟ این مردک بوق است؟
یا این که دارد مذاکره می کند که دلار دو قران و ده شی پایین بیاید و فکر می کنید امنیت جانی زندانی مسئله ای نیست که در این مراحل حساب بخواهید به خاطرش مزاحمشان بشوید ؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر