۱۳۹۳ بهمن ۱۸, شنبه

علم‌الهدی وزیر ارشاد را به دروغگویی متهم کرد

     خانه  > زنان  >  علم‌الهدی وزیر ارشاد را به دروغگویی متهم کرد

20141025131903-6413-20895[1]
  •  

علم‌الهدی وزیر ارشاد را به دروغگویی متهم کرد

خبرگزاری هرانا – امام جمعه مشهد با انتقاد از آنچه که آن را دادن مجوز به تکخوانی زنان می‌دانست، گفت: صدور مجوز برای زن آوازه‌خوان، تدبیر نیست.
به گزارش هرانا به نقل از ایسنا؛ آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در نماز جمعه مشهد، ضمن انتقاد از مجوز تکخوانی زنان، گفت: صدور مجوز برای زن آوازه‌خوان، تدبیر نیست.
امام جمعه مشهد گفت: هر مسلمان و فرد انقلابی از این وضعیت متاثر می‌شود.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که در چند روز گذشته همه مراجع تقلید از این مساله ناراحت شدند، گفت: در آلبومی که وزارت ارشاد به آن مجوز داده یک زن آواز می‌خواند و مردی نیز همراه وی زمزمه می‌کند. در حقیقت خواننده اصلی این آلبوم یک زن است و تصویر وی روی کاور این آلبوم نیز مشاهده می‌شود. گفته می‌شود که به این زن به عنوان همخوانی مجوز داده شده در حالی‌که این همخوانی نیست.
علم‌الهدی با اشاره به سخنان وزیر ارشاد تصریح کرد: وزیر ارشاد در این رابطه می‌گوید که به مراجع تقلید گزارش غلط داده شده اما هیچ کدام از این گزارش‌ها غلط نیست. در این آلبوم خواننده اصلی زن بوده و مرد تنها همخوانی می‌کند.
امام جمعه مشهد عنوان کرد: آن همخوانی که برخی از مراجع تقلید آن را اجازه داده‌اند آن است که مفسده نداشته باشد و زن و مرد با یکدیگر بخوانند، به طوری‌که صدای زن در آن مشخص نباشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر