۱۳۹۳ خرداد ۱۶, جمعه

بی خبری مطلق از وضعیت صبا آذرپیک

 پنج روز از بازداشت صبا آذرپیک، خبرنگار روزنامه اعتماد می گذرد. در پنج روز گذشته هیچ خبری در مورد وضعیت این روزنامه نگار منتشر نشده است.روز چهارشنبه ۷ خرداد نیروهای امنیتی با حضور در دفتر هفته‌نامه تجارت فردا، صبا آذرپیک را بازداشت کردند.
به گزارش کلمه، خانواده و نزدیکان آذرپیک می گویند که حتی از محل بازداشت او خبری ندارند و هنوز نمی دانند او به چه جرمی بازداشت شده است.
ظاهرا به مادر صبا آذرپیک گفته شده که دخترش یک ماه در سلول انفرادی و بدون تماس خواهد بود. مادر آذرپیک در صفحه فیس بوکش نوشته:
امروز ۵ روزه که از صبا خبر ندارم بازپرس شعبه دو رسانه بهم قول داده بود که با بیگانگان صحبت نکنم و روز شنبه مراجعه کنم تا بهم بگه متاسفانه بدقولی کردن و غیر از صحبتهایی که چرا فقط ایشان با نماینده مصاحبه کرده و چرا….و در اخر منو به معاون دادستانی ارجاع داد تا مگر ایشان پاسخی برایم بدهد صبا رو برای چی بازداشت کردن جرمش چیه و کجاست چرا باید یکماه انفرادی بدون تماس باشه، که متاسفانه معاون دادستانی در پاسخ ادعا کردن در جریان موضوع نیستند و امروز تازه امدن، من مادر صبا حق قانونی دارم تا از وضعیت و سلامتی دخترم اگاه باشم، از مسولین میخوام پاسخگو باشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر