۱۳۹۳ تیر ۲, دوشنبه

حجت الاسلام هرزه و هوسباز

نگارنده بر این باور است که دلیل اصلی لغو سفر آخوند حمید رسایی، وبلاگ نویس هایی بودند که عکس های شرم آور و غیر قابل باور این حجت السلام را در حال کشیدن لپ و مالیدن ریش و سینه و موها ی نمایندگان مرد مجلس، و نگاه گستاخانه و طرز رفتار بی ادبانه او را در حرف زدن با نماینده چادری زن در مجلس، و عکس یادگاری گرفتن از باسن نمایندگان مرد مجلس به عموم مردم یادآوری کردند.
آیا بهتر نیست حجت الاسلام رسایی از رفتار و عملکرد حکومت جمهوری اسلامی به دلیل گسترش فقر و دیکتاتوری و شکنجه و اعدام مردمش و جهانیان خجالت زده باشد تا از عکس های بسیار خجالت آور و بدور از نزاکت سیاسی  که در مجلس از اندام و به ویژه پایین تنه گرفته است.
شگفت انگیز است زمانی که کشوری به دست حاکمان تندرو مذهبی و لومپن تصرف می شود چگونه بی ارزشی ها ارزش  می یابند و ارزشها به بی ارزشی تبدیل شده، کثیف ترین و وحشیانه ترین جنایات به نام احکام الهی توجیه و تفسیر می شوند و پست ترین و جاهل ترین قشر اجتماعی سرنوشت همه مردم کشوری با تاریخ و فرهنگ چندین هزارساله را در دست می گیرند.

شرافت و عزت پایمال شده یک حکومت

باید به این حجت الاسلام و همه مدعیان آبرو و عصمت حکومت اسلامی ایران متذکر شد پرچم حکومت اسلامی روی ساپورت خانم ها و شیشه های مشروب بسیار با شرافت تر، عزیز تر، و احترام پذیر تر است نسبت به تصاویر شکنجه و هتک حرمت مردم بوسیله گشت های به اصطلاح ارشاد در همه شهرهای ایران.
همچنین، رسایی های خائن به ملت و کشور ایران بدانند: تصاویر غیر انسانی و بدوی، اعدام ها، و اخبار آمار شکنجه و تجاوز در زندان های ایران، ظلم و ستم نسبت به کودکان و  آوارگی زنان و کودکان در کوچه و خیابان های ایران، و یا تصویب هر روزه قوانین ضد انسانی و شرم آور از قبیل صیغه، چند همسری، تجاوز به کودکان زیر ١٨ سال به نام ازدواج و شلاق و سنگسار به انبوه قبور بی نام و نشان جانباختگان دهه ۶٠ و پس از اعتراض به انتخابات دوره دوم احمدی نژاد و همه کشته شدگان در طول مدت این حکومت ننگین مذهبی، و یا پرچم بر شانه های پر از گناه اراذل لباس شخصی حکومتی که حتی از شکنجه و قتل هم میهنانشان در مکان های عمومی و حتی در برابر چشم گزارشگران و دوربین ها نیز ترس و واهمه ای ندارند! نشانه و معرف کمال بی عفتی و بی آبرویی و حیوانیت و درندگی رژیم ضد انسانی و زن ستیز ولایت فقیه است.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر