۱۳۹۳ خرداد ۲۰, سه‌شنبه

طبق یکی از قوانین ذکر شده در منشور سازمان ملل حمایت از تمام انسانهای ستم دیده در تمام اقسا نقاط جهان الزامی می باشد. که .طبق ماده 14 اعلامیه جهانی حقوق بشر


هر انسانی سزاوار و محق به پناهنجوی و برخورداری از پناهندگی در کشورهای پناه دهنده در برابر پیگرد قضای است 

. پس اینطور نیست که ما فقط به زندانیان سیاسی داخل ایران دقت فراوان داشته باشیم. از دوستان عزیز تقاضامندم سری هم به کشورهای به اصطلاح اروپایی ماننده قبرس بزنند و از اطلاعات پناهجویان ایرانی و خاجی این کشور مطلع شوند که در چه شرایط سختی عمر خود را تباه می کنند و همچنان منتظر در زندانهای قبرس به سر می برند که  من خودم سابقه ی  کشور قبرس را به مدت ۷ سال که سه سال و نیم آن را در زندانهای انفرادی و عمومی کشور قبرس به سر برده ام. 
پناهجویان در قبرس بدون هیچ امکاناتی حتی دریافت ۱ یورو بدون اجازه ی کار ۸بدون بیمه ی درمانی و هر چیز دیگر که شما تصور می کنید در حال گذران عمر خود هستن و با ترس و تهدید این که هر لحظه ممکن است به کشور خود بازگردانده شوند. درحالی که کشور قبرس جزو اروپا بوده و از کلیه امکانات تیک کشور اروپایی بر خوردار است.
در این خصوص من از سازمان تقاضامندم که در سایتهای خبری خود در مورد پناهجویان قبرس اطلاع رسانی کنند.

درصورت لزوم هر کمکی از من در ارتباط با داخل زندانها نیازباشد در خدمت گذاری حاضر هستم.
و می توانم با  زندانیان ایرانی در داخل زندانهای کشور قبرس تماس داشته باشم.
حتی دوستان محترم می توانند برای دریافت اطلاعات بروز به نشانی گوگل   وضعیت 
پناهجویان ایرانی قبرس مراجعه کرده وبیشتر مطلع شوند .
پناهجویان ایرانی دست به اعتصاب غذا میزنند لبهای خود رامیدوزند ولی دولت قبرس 
هیچ توجه ای نمیکند حتی من با جشمان خود دیدم که برای فرستادن یک خانم ایرانی  
پس 6 سال که در قبرس بود و هیج جوابی دریافت نکرده بود پس از جدا کردن او از فرزند 
7 ماه اش و اورا مجبور به ترک گشور قبرس کردنند 

بیاید همه باهم به دوستانمان در قبرس کمک کنیم 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر