۱۳۹۳ مرداد ۲, پنجشنبه

به گزارش تقاطع وب‌سایت هاشمی رفسنجانی، روز دوشنبه (۳۰ تیر-۲۱ جولای)،

تصویر نامه‌ای را متعلق به ۲۴ سال قبل منتشر کرده که در آن، مصباح یزدی با «دام عزه العالی» خواندن هاشمی رفسنجانی، از او درخواست کرده بود تا ۱۵۰ هزار دلار هزینه سفر بیست نفر از «فضلای حوزه علمیه و اعضای گروه فلسفه بنیاد باقرالعلوم» متعلق به خود را برای سه هفته به کانادا و آمریکا تامین کند.
وب‌سایت هاشمی رفسنجانی در عنوان این نامه نوشته است: «وقتی هاشمی دام عزه العالی بود!»
یکی‌ از کاربران فیسبوک در ذیل خبر منتشر شده در صفحه تقاطع نوشته است: حالا مونده پته های همدیگر را روی آب بریزند ولی عجب بخور بخوریه توی این مملکت، از طرفی میگن "مرگ بر آمریکا" از طرف دیگه فضلاشون رو میفرستان بلاد کفر ...

محسن هاشمی در واکنش به شايعاتی که از سوی برخی گروه‌ها درباره ميزان دارايی خانواده آيت‌الله هاشمی رفسنجانی مطرح بوده در بهمن ماه ۱۳۹۱ گفت:
" هاشمی رفسنجانی و خانواده‌اش نسبت به ديگران و بيشتر از همه در طول ۲۰ سال گذشته زير ذره‌بين مردم و چشم‌های نظارتی در کشور بوده و هستند. ايشان در سال‌های پيش از انقلاب با اعتقاد به اينکه انقلاب احتياج به پايگاه اقتصادی هم دارد در کنار فعاليت جدی اجتماعی که منجر به زندان، شکنجه و... نيز ميیشد و با بيش ۷ بار دستگيری و بيش از ۵ سال زندان، فعاليت‌های اقتصادی هوشمندانه‌ای را نيز دنبال می کردند که منجر به قدرت مالی قابل مطرحی در قبل از انقلاب شد. ولی جالب است که بدانيد که از اين قدرت مالی حتی فقط در حد ۲۰ درصد هم در جهت معاش خانواده استفاده نکرده‌اند. و همگي را در جهت نيازهای اجتماعی و اقتصادی "جامعه و مردم" و انقلاب خرج کرده‌اند. "
حال به نظر شما سید محمد خاتمی یکی‌ دیگر از همین " مردم "، سالانه چند صد هزار دلار از هاشمی‌ دریافت می‌کند تا دست به سینه در مقابل او و خامنه‌ای بایستد و به قول آیت‌الله منتظری تبدیل به یک مقام بی‌خاصیت ثناگو شود؟
-----
گزارش تکان دهنده ازمافیای قدرت و ثروت (خاندان هاشمی رفسنجانی)_ منطقۀ آزاد کیش در اختیار خاندان آقای هاشمی است. بر اساس اسناد موجود، حدود 000/200 مترمربع (حداقل) از گران‌‌ترین زمینهای منطقۀ آزاد تجاری کیش در اختیار فرزندان و نزدیکان آقای هاشمی رفسنجانی است و آنها سرمایه‌گذاریهای کلانی در این منطقه انجام داده‌اند. بطورکلی این باند خود را مالک و ارباب کیش دانسته و نبض اقتصادی این منطقه را در اختیار گرفته‌اند. بگونه‌ای که افراد خارجی که برای سرمایه‌گذاری به کیش رفت و آمد می‌کنند، ناچارند مبالغ قابل توجهی پورسانت به عناوین مختلف مانند کمک به امور خیریه و ... به فرزندان آقای هاشمی بپردازند ....

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر